petak, 15. veljače 2013.

Moja njega noktiju

Evo, prvi blog u kojem ću reći nešto više o tome kako ja sređujem svoje noktiće :)

Kao prvo, skinem lak s noktiju s odstranjivačem laka za nokte bez acetona. Trenutno koristim, AVEO Berry (nisam pretjerano zadovoljna s njim, ali šteta mi ga je baciti :D )

Ovako izgledaju moji nokti nakon što skinem lak.



A sad da predstavim svoje "pomoćnike":



1) CND Cuticle Away - predobar proizvod, 177ml za 89kn (ebay) stavi se jedna kapljica na zanokticu, lagano se razmaže, pričeka 1-2min i spremni ste za pogurivanje zanoktica, savršeno omekša zanoktica, ja sam prezadovoljna proizvodom!
2) drveni štapić (kupila sam 50kom na ebay-u za kojih 18kn)
3) curette (na oba kraja ima ko dvije male metalne žličice kojima se lagano kruži oko zanoktice, te ih skida dok kažeš keks :D, također kupljeno na ebay-u)
4) Gelish Cuticle Oil - odličan miris, po citronima, kombinacija limuna i naranče



Nakon što sam skinula lak s noktiju i oprala ruke, stavim po jednu kapljicu CND Cuticle Away na svaku zanokticu i lagano razmažem metalnom žličicom. To izgleda ovako: 





Zatim pričekam 2min i prvo lagano drvenim štapićem poguram zanoktice, a zatim uzmem metalnu žličicu (curette) i lagano kružim oko zanoktica kako bi uklonila ako je koja ostala na pločici nokta.

Napomena: 
1) Zašto razmazujem ovaj gel metalnom žličicom? zbog toga što taj gel sadrži neke kemikalije koje omekšavaju kožu (naravno :D ) i kada bi to radili prstima, vrlo lako bi se dogodilo da se jagodice omekšaju :) 
2) Obavezno treba oprat ruke toplom vodom i blagim sapunom nakon ovog koraka!

Evo slike sa poguranim zanokticama: 





I zadnji korak je stavljanje ulja za zanoktice, ja koristim Gelish, ali naravno može i svako drugo ulje za zanoktice :) Prva slika je slika nakon što sam utrljala lagano ulje u zanoktice, a druga je nakon kojih 10min kada se ulje upilo.






To bi bilo to što se tiće moje njege noktiju :)
Imam običaj staviti ulje za zanoktice i onda ostaviti jedno pola sata-sat vremena tako "gole" nokte i tek onda ih nalakirati i naravno, opet poslije lakiranja utrljati ulje za zanoktice :)

Nadam se da vam se sviđa post :)

Do pisanja!
*Znails*


Nema komentara:

Objavi komentar