četvrtak, 28. ožujka 2013.

Baby Tutu & New Polish on the Way

Kao što sam rekla, ona francuska manikura nije bila dugo na mojim noktima, jer jednostavno nije mi onako savršena kako ju ja zamislim da bude ispala :D

Zato je sada mjesto na mojim noktićima zauzeo novi lak o kojem sam vam već pisala, Trugel Tutu. Na noktima mi izgleda drugačije nego je izgledao na tipsi na swatch-u. Pod drugačijem možda ipak više mislim da je to moje očekivanje bilo da bude boje kože, kao cover gel, ali je više baby roze boje.

Jako lijepo prekriva u 2 sloja, ali ja sam se odlučila za 3 i to izgleda ovako:

Trugel Tutu (3)

Trugel Tutu (3)

 Na prvoj slici je realnija boja laka nego na drugoj. Ovaj će lakić malo duže ostati na mojim noktima jer idući tjedan slijedi tjedan većih obaveza, pa ne znam da li ću stići raditi nove nokte :)

I naravno da se nisam mogla suzdržati od naručivanja novih lakova. Slijedeća dva koja ćete uskoro vidjeti su: 

1) Trugel Tiffany

2) Star Spangled

Do pisanja!
*Z-nails*



Nema komentara:

Objavi komentar