utorak, 19. ožujka 2013.

Trugel Totally Tropical & Star Struct

U današnjem postu prikazat ću vam jednu staro - novu manikuru.

Prije 11 dana sam stavila na nokte Trugel Totally Tropical i planirala sam ostaviti tako da vidim koliko ću izdržati s njima, tj. koliko dugo stvarno taj gel-lak može trajati na noktima.... Evo danas je 11 dana i mogu reći da ima samo jednu manu :D. A ta mana čak nije stvar laka, nego mojih brzo rastućih noktiju.... Sama sa sobom se borim da ostavim na noktima što duže da vidim da li stvarno mogu biti 3 tjedna kako ih reklamiraju....
Ali naravno, ja ne bi bila ja, da prije pet dana nisam malo doradila i dodala još jedan sloj Trugel Star Struct-a. Nažalost, zaboravila sam slikati nokte prvi dan s Tottally Tropicalom, ali zato evo slika od danas (11 dana od nanošenja) da vidite kako sve to izgleda na noktima :)

(2) Totally Tropical + (1) Star Struct


Nokti su mi baš narasli u tih 11 dana i kao što sam rekla, sama sa sobom se borim da ih ne skinem i stavim neki drugi lak.
Mogu reći da je na ovoj slici jako realno prikazana boja laka. Na noktima su 2 sloja Totally Tropicala i jedan sloj Star Struct-a.
Star Struct je ustvari proziran lak sa sitnim srebrnim šljokicama. Iako nikada nisam imala kod sebe Gelish Vegas Night, koliko sam skužila po forumima, Star Struct je dupe Gelishevog Vegas Nighta...

Do pisanja!
*Z-nails!*

2 komentara:

  1. dobra kombinacija... ja bih ispalila na živce da moram nosit isti lak 11 dana, koji put jedva izdržim 24 sata da ne promijenim manikuru ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ok s ovim već i ja lagano ludim, ali ovo radim samo da vidim koliko će dugo držati :)
      makar meni je prednost ovaj gel lak jer nemam baš živaca svaki dan - dva lakirati nokte kad se skrhaju, ovako mi je čisto ok, jednom tjedno nova manikura, a u pola tjedna mogu dodat tako neke šljokice malo za pormjenu :)

      Izbriši