subota, 23. ožujka 2013.

Francuska manikura

Ok! Rekla sam u prošlom postu da ću držati one nokte da vidim koliko će izdržati. Nokti su izdržali, ali ja nisam :D 14 dana su bili na noktima i jednostavno više nisam mogla :) Morala sam nešto promjeniti :)

Odlučila sam se za francusku manikuru, uz mali rozi detalj. Moram priznati da mi francuska manikura nikad nije išla.... Nikad mi smile linija ne uspijeva onako kako si ja to zacrtam, tj. onako kako vidim kod drugih cura da je lijepo i uredno :) Ali dobro, nema veze :) Sve dok se trudim dobro je... Nadam se da će s vremenom i to postati bolje.



Za manikuru sam koristila: Trugel Marshmallow, Trugel Totally Tropical i Trugel Star Struct.

Ovu manikuru definitivno neću imati jako dugo jer mi se ne sviđa kada nije napravljeno onako precizno kako sam si zacrtala i zamislila u glavi :D

Cure, kako vama uspijeva složiti onako savršeni smile liniju???

Do pisanja!
*Z-nails*

Nema komentara:

Objavi komentar